Rasmusart

Welcome to Interworld!

fredag, januari 20, 2006

How the tragedy almost became complete, continued..



Sammelsurium av tankar.
Hopp om att inte förbli ofullständig.
Jag vill att du ser mig, utan distans.
Jag vill att du vet.
Jag ser dig.

---



Rörelse i dimensioner.
Nutid, dåtid, framtid. Tre kvarts läge.
Upptäckter, bege sig på resa. Se glömda eller gömda detaljer.
Helheter eller inget.

---

Translation:

Turmoil of thoughts.
A hope of not remaining incomplete.
I want you to see me, without distance.
I want you to know.
I see you.

Movement in dimensions.
Present, past, future. Positioned in three quarters.
Discoveries, make for travels. See hidden or forgotten details.
Entireties or nothing.

2 Comments:

  • At 11:09 fm, Blogger lina said…

    Att se någon utan distans, tror du på det? Jag tror inte att jag tror på det. Allt blir suddigt på nära håll och man måste se i kors för att ens ha en möjlighet att se tydligt. Men jag vet känslan av att vilja bli sedd och ännu mera, att vilja bli karvad i. Hoppas att allt blir bra och att det blir som du vill, och ifall det inte blir som du vill, att du kan känna att det blev bra på det sättet också. Kram.

     
  • At 12:05 em, Blogger Abtronics said…

    Det handlar inte om att använda ögonen.. tror jag. Det handlar mer om att uppleva, fullt ut. Men jag förstår vad du menar. Det blir nog bra, på något sätt. Nu eller senare.

     

Skicka en kommentar

<< Home