Rasmusart

Welcome to Interworld!

måndag, maj 30, 2005

Exhibitions

050530

Today I have two exhibition openings and you are all welcome!
If you can´t make it today you can visit the exhibitions in the next two weeks.
At 1500 hrs the opening at Stockholms Auktionsverk (located in gamla stan, near sneakers´n´stuff) begins and at 1700 hrs the opening at Galleri Leonard (located on Claesgatan between Södervärn and Möllevångstorget, inside the shopping-centre) starts. Be there in time if you are craving snacks! :)

4 Comments:

  • At 11:21 em, Blogger Jan said…

    Du borde ha ett Online-vernissage för oss geografiskt invalida. Bjud på en bild eller två, vin och snacks att ladda ner och en tokig efterfest på någon snuskig sajt!

    Heja!

     
  • At 5:15 em, Blogger jonnah said…

    finns utställningen fortfarande om en vecka då jag flyttat till stockholm?

     
  • At 9:27 fm, Blogger Abtronics said…

    Jo, fast du måste komma ner till Malmö isf. Stockholms auktionsverk är inte i sthlm. :)

    Det borde dyka upp en artikel idag i Sydsvenskan där jag är med. Ska scanna in den och publicera isf.

    Jag kommer också att publicera bilder på mina grejer så småningom. Det gäller bara att få allt dokumenterat!

     
  • At 8:46 fm, Blogger jonnah said…

    nej vad dåligt. jag fick riktigt falska förhoppningar.

     

Skicka en kommentar

<< Home